Już wiadomo ile zarobi na reklamie Piotr Żyła! Polski skoczek zgarnie prawdziwą fortunę! (zdjęcia)

10-04-2014 | 08:19

Autor: wprzerwie.pl

Piotr Żyła już zarabia na popularności. Niecały miesiąc po zakończeniu sezonu nasz skoczek narciarski wystąpił w swojej pierwszej reklamie telewizyjnej. Reprezentant Polski zachwala przekąski.

Żyła ma za sobą najlepszą zimę w karierze. Razem z kolegami z drużyny zdobył brązowy medal mistrzostw świata w Val di Fiemme, wygrał też konkurs Pucharu Świata. O wszystkich przeżyciach opowiada w niepowtarzalnym stylu, więc błyskawicznie stał się ulubieńcem kibiców. O pochodzącym z Wisły zawodniku głośno jest także po zakończeniu rywalizacji na skoczniach.

Najpierw Żyła wystąpił w programie Kuby Wojewódzkiego, a teraz możemy oglądać go w kampanii reklamowej, w której zachęca do jedzenia paluszków i orzeszków. Zarobi na tym 100 tysięcy złotych. Scenka, w której występuje, to rozmowa sportowca z dwoma próbującymi namówić go na występ w reklamie przedstawicielami firmy produkującej przekąski. W filmiku nie brakuje oczywiście charakterystycznego śmiechu Piotrka.

– Pobawiłem się też trochę w aktora. Raczej nie nadaję się do tego. Choć taki wieśniak w reklamie nawet jest śmieszny. Ale co tam, spróbowałem i wiem, że wolę skoki. Przynajmniej podjadłem sobie trochę na planie – skomentował swój występ wiślanin.

Według szacunków fachowców najweselszy z naszych kadrowiczów maksymalnie za kontrakt reklamowy mógłby zainkasować 200 tysięcy złotych. Jak obliczono wartość zaprezentowanych w trakcie sezonu materiałów związanych z Żyłą sponsorów wyniosła 42 miliony złotych. Lepsi są tylko mistrz świata z Val di Fiemme Kamil Stoch oraz zwyciężczyni Tour de Ski i klasyfikacji generalnej Pucharu Świata w biegach narciarskich Justyna Kowalczyk, którzy zapewnili swoim sponsorom promocję o wartości 83 i 100 milionów złotych.
Żyła zapewne pojawi się jeszcze w kolejnych reklamach. Jest obecnie najpopularniejszym w internecie polskim sportowcem. Jego oficjalny profil w portalu społecznościowym polubiło już prawie 550 tysięcy osób. Skoczek ma już więcej fanów niż cieszący się jeszcze niedawno największym zainteresowaniem piłkarze Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny. Pierwszy z nich ma jednak 330 tysięcy fanów, a drugi 280 tysięcy.

Źródło:Fakt.pl

Zobacz:Hajto dla Faktu: Mogę odejść z Jagiellonii!

Komentarz
Wraz z treścią komentarza będzie widoczny adres IP, z którego go wysyłasz.
Komentarze: Wszystkie | Popularne | Data: Rosnąco | Malejąco
Komentarze: Wszystkie | Popularne | Data: Rosnąco | Malejąco
Więcej artykułów